Miért írom...

Fölöslegesnek éreztem magam a házasságomban. Anyagilag már nem vagyok ott, ahol voltam. A feleségem lekőrözött és felhúzta a nadrágomat. Volt pár próbálkozásom, hogy ezt helyre tegyem, de éreztem, hogy a feleségem számára csak a gyerekek apja vagyok és nem egy igazi férfi. Oké igaz, hogy nem volt erős apaképem ezért próbáltam meg én mindent másképp csinálni, igazi apává lenni. Az elején még szerintem jól is működött, de aztán megváltoztak a dolgok. A feleségem került helyzetbe és el kellett fogadni, hogy ő hozza a pénzt és az ő karrierje a fontos. Én modern gondolkodású embernek tartom magam. Azt gondoltam, hogy ez így is tök jó, majd én leszek otthon a gyerekkel, akit imádok, és ebből nem lesz probléma. Aztán lassan minden megváltozott. Feleségem mindig fáradtan jött haza, én meg el voltam zárva a külvilágtól. Elkoptak a haverok. S az asszony is egyre hűvösebb és lekezelőbb lett velem. A szex nem igazán működött már. Aztán elváltunk, ennek már majdnem egy éve. Sok mindenre rájöttem, hogy hol basztuk el, de sok mindent nem értek még ma sem, és hiányzik a családi lét. Ezt a blogot azért csinálom, hogy újra gondoljam a helyzetemet, talán nem csak a sajátomat. Jó lenne rájönni, hogy hogyan változtak meg a nők, a kamaszkori elképzeléseimhez képest. Azt akarják, hogy legyek egyszerre határozott de házias és segítőkész apuka, pénzes macsó, elégítsem ki őket, ahányszor kell.. közben hagyjam is érvényesülni őket a karrierjükben, és ami a legfontosabb, hagyjam őket szabadon futni. Létezik ilyen férfi, aki erre képes?

Linkblog

HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.10.03. 19:40 | Barnó | 7 komment

Tulajdonképpen azert kezdtem ebbe blog írásba hogy másoktól kérjek megerősítést vagy csak együttérzést "pillanatnyi" helyzetemben.
Azokra a férfiakra számítottam akik hasonló cipőben jártak, járnak. Biztos többen vannak mint ahányan itt kommenteltek, de a lényeg az, hogy vagy nem találtak ide vagy nem szívesen beszélnek erről.

Mint ahogy én sem. Ez most nem ellentmondás. Nekem nagyon nehéz errol a történetről beszélni, meg úgy egyáltalán a férfiasságomról. Erről nem szokás.
Megdugjuk a csajokat minnél nagyobb számban a maximális megelégedettségükre és kész. Aztán egyet elveszünk feleségűl és az onnantól halálunkig gondoskodik a kajáról a tiszta ruháról meg a gyerekekről meg hát lehet vele biztonságosan szexelni amíg van hozzá gusztusunk. Ez a képlet volt az uralkodó a gimiben is és mikor elkerültem egyetemre ott is kimondatlanul benne volt a macsó poénkodásokban a fesztiválokon, bulikban, még lányok előtt is. Persze azert senki sem így élt, vagy legalábbis a túlnyomó többség. De lehet, hogy így akart? Én nem tudok erre határozott igent vagy nemet mondani. Mikor beleszerettem egy nőbe én maximálisan tiszteltem és teljesen egyenjogúnak tartottam intelektuálisan.
De mikor valaki közeledett feléje még ha csak baratilag is, teljesen más elbírálásban részesült, mint én fordított szituációban. Mert az más. A férfi más, neki egy kúrás az semmi és arra játszik hogy más nőjét is kurogathassa. Míg egy nő akkor odaadja mindenét és elárulja a fasziját, férjét.

Na. Akkor most mi a helyzet? Macsó vagyok, voltam vagy tévúton járó szexista, vagy -mint a házaságban kiderült - egy papucs, vagy egy nemtelen Apuka? Aki nem tudja igazából kielégíteni a nejét, vagyis nem ismeri fel az mire vágyik csak precízen teljesíti az apai köteleségeit.

A nőknek ehhez semmi közük? Illetve ők nem tehetnek azért hogy a férfi férfi legyen? Vagy mi legyen egyáltalán?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dominans.blog.hu/api/trackback/id/tr841425512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Farkasbab 2009.10.06. 09:20:04

szia!

belinkeltelek a saját naplómban, itt egy érdeklődő, aki beszélgetne veled ezekről...

"valójában csak az email címemet akartam megírni

csaszi@gmail.com

mert ezekről a dolgokról személyesen beszélnék vele inkább, írásban nem menne át"

-2- 2009.10.06. 10:49:55

Szia! Én az nlcről jöttem, és csak a bal oldalon levő mértíromra reagálnék.

A "akarják, hogy legyek egyszerre határozott de házias és segítőkész apuka, pénzes macsó, elégítsem ki őket, ahányszor kell.. közben hagyjam is érvényesülni őket a karrierjükben, és ami a legfontosabb, hagyjam őket szabadon futni." kapcsán javasolnám olvasd el Réz Andrásnak a Válogatott szorongásaim c. könyvét, amellett, hogy szórakoztató, pont ezt taglalja egy fejezetében, hogy ilyen nincs.
Az meg, hogy ide jutottál a házasságoddal, a te felelősséged is, nem elég azt " hinniez így is tök jó, majd én leszek otthon a gyerekkel, akit imádok, és ebből nem lesz probléma", erről beszélni is kellett volna a feleségeddel, (és még hajlandó is lett volna valszeg, mert a nők kibeszélősek), mert nem biztos, hogy neki annyira megfelelt, hogy hullafáradtan ő viszi hátán a családot. Csak még akkor egy szemlátomást elégedett háziférjet kimozdítani a tespedésből (nem megsértőd, csak az ő szempontjából nézem), aki nőként viselkedik (és itt a blogon is elég nőies ez a panaszkodás, az elhagyott felségek szoktak ilyesmit írni), akire így naná, hogy nem tud férfiként nézni, tehát szexelni sem, ez érthető. Na, de itt nem fogom külön leírni, amit 10szer már a fórumon, meg amiből ott is használhat bárki, ami neki hasznos. A szeretőként élnit, vagy a megcsalt feleségeket javaslom, ott ilyesmikre simán kapsz magyarázatot. Még ötleteket is. Na de megoldást neked kell.
Ja, és iszony ez a fekete háttér a fehér betűkkel, a szemem kifolyik, mért nem választottál fordítva?

-2- 2009.10.06. 10:57:29

Na, elolvastam ezt is, amihez az előbb is írtam.

Igen. Te egy nemnélküli apuka lettél a nejed szemében. Egy nő pedig a saját nőiségét tudja megteremteni, ahogy egy férfi a saját férfiasságát, és ez nem nemfüggő (ivarfüggő, vagy hogy legyek érthető). Egyszerűen önálló emberként kell megélnie önmagát, függetlennek, erősnek, olyannak, akinek nincs kifejezett szüksége senkire, mert megáll egyedül is a világban. Az ilyen embernek van esélye társat (és nem függeléket, vagy támaszt) találnia magának, igazit, és egyenrangút.
A nők meg azért buknak a szemét "csakmegduglakegyszer" pasikra, mert érzik a "nincsszükségemrád" kisugárzást, és bizonyítani akarják (önmaguknak leginkább, mert normális önértékelésű ember erre csak vállat von, és azt mondja, hogy OK? nekem sem rád), hogy de majd ők lesznek az igazi ennek a csávónak, és onnantól az másra rá sem néz.
A pasik is pont ezért futnak a független nők után, mert ez kihívás. Önmaguknak akarnak bizonyítani, hogy "nekem ez is meglesz, mert én ollllyan de ollllyan tökös gyerek vagyok". Egészséges önértékeléssel ez szintén nem nagy cucc valakinek.

Barnó 2009.10.06. 23:39:54

@-2-:
Persze az egészséges önértékeléssel a világot ki lehet mozdítani a sarkából.
De kinek van olyan? Illetve kinek van olyan állandóan minden közegben?Nekem pont az a problémám hogy csak a feleségemmel voltak vannak problémáim. Ahogy nincs tétje a dolognak minden ok.
Szeretnék eljutni az egészséges önértékelés csúcsára de még nem tudom hogyan kell.

Barnó 2009.10.06. 23:44:49

@Farkasbab: köszönöm a linkelést és a közvetítést
Írok neki.

Barnó 2009.10.06. 23:50:06

@-2-: Az a helyzet hogy beszélni azért nem beszéltünk akkor mert nem gondoltam hogy bármi probléma van a helyzettel. Minden nagyon harmonikusnak tünt évekig. Legalábbis próbáltam annak látni és mivel nem voltam korábban házas sőt igazán komoly tartós kapcsolattal sem rendelkeztem, nem volt összehasonlitasi alapom. Azt gondoltam ez így van máshol is. Ma már tudom hogy sajnos így van máshol is és azt is hogy koránt sem nevezhető ideálisnak a mi kis 10 évünk.

anyucikam 2010.01.03. 21:31:25

Nnna, egy férfias nő beszólt. Szép.
süti beállítások módosítása